Monday, August 20, 2007

isnin

hari pertama dalam setiap minggu selalu terasa begitu lama. aku memulakan hari ini pergi ke kelas publication production, cik faizah. hari ini aku kena hantar business card.



itula rupa design aku। namun masih belum menepati cita rasanya. kalian boleh memberi buah fikiran untuk idea business card ini... dengan kekusutan dan kekosangan minda aku tak fikir aku mampu menjadi seorang yang kreatif. erm.. hari ini jugak aku mengalami perasaan yang berbeda sebelum hari-hari sebelumnya. aku merasakan diri cukup kerdil. tiada pesanan selamat pagi di peti masuk telifon bimbit ku. mengapa? berubahkah dia? erm.. biarlah.. mungkin kepenatan berkerja membuat dia terlupa. sebelum itu credit untuk iz kerana membantu aku dalam menyiapkan business card itu.. gud luck untuk mu sahabat untuk pembentangan untuk mata pelajaran event and management petang karang... miss joe.. ohw she pretty and very nice lecturer... biasalah lecturer muda kan, perangai pon kebudak-budakan.. namun dia cukup memahami kehendak pelajar2 nya... mungkin malam karang aku akan menghabiskan masa di kandang bersama teman-teman ku...


ILYA... what a preety face she has... im adore her skin... Asyh kt sebelah nie tgh sibuk menyipkan kerjanya tapi aku...leka menulis blog ini... Kirana pulak menceriakan susuasana disaat-saat kami tengah TENSI... KIRANA kau memang raja lawak.... :P


naseb baik kelas cik shifa dibatalkan mlm nie... taklah penat sangat... erm.. esok...

ISNIN yang agak mengembirakan...

hue..hue...

*wink*

~.:eLLe:.~

2 comments:

Anonymous said...

YES...
FRIENDS IS EVERYTHING!!!!
FOR ME.......WITHOUT FRENDS HOW ABOUT OUR LIFE???
WHO WANNA HEAR OUR PROBLEM 2 SHARE 2GETHER....
HUH...
GOD....
I HOPE MY RELATIONSHIP WITH ALL MY FREND WILL BE FINE UNTIL I DIE.....
LOVE U ELLE
LOVE U ASYH
LOVE U ILYA
LOVE U WARDY
LOVE U DEWI
LOVE U LALA
LOVE U LYDIA
LOVE U IEFA
LOVE U CHI-CHA
LOVE U FARISH
LOVE U SYED
LOVE U YUYU
LOVE U ROMIE
LOVE U SAL
LOVE U MY HOUSMATE
LOVE EVERYONE WHO KNOW ME.....
MUAHHHHHHHH

Apple said...

best la nangar ktk org...huhuhu...how i wish kmk belajar sama ngan ktk org...hehe