Thursday, September 27, 2007

Menjelang hari pembentangan...

minggu ini adalah minggu-minggu akhir sebelum minggu perperiksaan. huh... maka semua akan sibuk dengan tugasan masing-masing. tak kurang jugak dengan persiapan untuk pembentangan masing-masing.

aku jugak tidak terlepas dari kesibukan itu!!!!

minggu depan aku akan berhadapan dengan 3 pembentangan yang agak mengerunkan. minggu itu dimulakan dengan ujian subjek ekonomi pada hari isnin. pada sebelah malam hari selasa en muis, pensyarah broadcasting aku juga mengadakan ujian. huh...

hari rabu adalah aku waktu kemuncak segala-galanya... semua akan membut latihan terakhir sebelum pembentangan advertising pada malam hari keesokkannya. huh...

sebelum pembentangan advertising pada belah malam hari khamis itu, aku mempunyai pembentangan booklet untuk cik faizah bagi subjek publication production!... tekanan... tertekan...

huh...

tidak habis disitu namun aku masih mempunyai pembentangan terakhir pada hari jumaat pada sebelah malam iaitu perbentangan untuk public relations...

huh...

janji ku pada cik shifa, cik faizah dan miss jo kami akan memberi yang terbaik untuk kalian!!!!


p/s -> gambar-gmbar semasa pembentangan akan aku tunjukan pada minggu hadapan..

TUNGGU!!!!

No comments: