Saturday, September 15, 2007

minggu yang amat tragis...

assalamuaikum...



terlebih dahulu selamat menyambut bulan mulia... SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN yang indah...



Kami mempunyai tugasan untuk membuat lawatan kumpulan ke "publishing house" aku dan ahli kumpulan yang lain bersetuju memilih untuk ke syarikat penerbitan yang terletak di sentul raya iaitu PERCEPTION MEDIA SDN BHD...



Kami sesat beberapa jam sebelum sampai ke tempat itu... ohw.... sunguh memenatkan... kepenatan setelah membuat survey dan brainstorming di bukit bintang semalam... pening kepala untuk memilah medium mana untuk tugasan mata pelajaran advertising -> advertising campaign untuk produk MARS BAR...



Seharian di bukit bintang dan melihat sekita kawasan sibut itu sangat memenatkan... huh... tapi itulah hakikat untuk menghasilkan iklan yang baik bak kata miss shifa...



Kembali kepada hari kami ke syarikat penerbitan... Kami sampai di syarikat itu lewat 2 jam dari waktu yang dijanjikan... setiba di sana Editor iaitu MR KUMAR dah keluar untuk makan tengahhari... kami pun pergi untuk mengalas perut di kedai berhampiran... denan berbekalkan wang yang tidak sampai RM30 kami berlima makan berkongsi... sangat kesian kan??? tapi itu lah hakikat menjadi pelajar... bersusah dahulu, bersenang kemudian hari....



Kami kembali sejam kemudian... kami mendapat layanan yang sangat baik... terima kasih PERCEPTION MEDIA... setelah dua jam bertandang ke tempat penerbitan itu kami kembali ke rumah ku...

belum selesai dengan kecelakaan yang meninpa diri aku dan kumpulan ku... aku kehilangan telifon bimbit sekali lagii.... malang nya naseb ku... aku kehilangan telifon itu setelah pulang dari pusat kesihatan setelah berjumpa pak tabib... huhu... mahu sahaja aku menagis tapi apakan daya... menangis air mata darah pon tiada gunanya...

malam nya aku seperti biasa menghadap komputer riba aku dan melayari internet... aku yang emo agak gembira kerana bertemu sahabat baru di internet... kamu berhubung sehingga saat ini...

sengal, klakar dan poyo orang nya... sangat sesuai menjadi penghibur aku yang lara ini... terima kasih MR. ZAFF...

minggu lepas adalah minggu yang tragis sekali mungkin kerna hari lahir ku hampir tiba atau tah... ada rahmat semuanya berlaku bukan...?

aku berharap ianya berakhir disini...

assalamuaikum...

SELAMAT BERPUASA...

No comments: