Wednesday, September 19, 2007

RAMADHAN...yang mulia...

hari ini merupakan hari ke-7 kita di bulan RAMADHAN yang mulia ini... bermakna hanya tinggal kurang 24 hari lagi kita akn menyambut AIDILFITRI... seronok nya.... aku akan pulang ke KUCHING tidak lama lagi namun sebelum itu terlalu banyak kerja yang menanti untuk disiapkan... advertising, publication production and current issues... and plus economic... huh... jamming kepala hotak nie.....


Sangat rindu kt AKMAL... kalo balik umah akak aku mesti gadoh jerk ng budak nie... tapi die la penghibur hati ku disetiap ketika aku di rumah itu...


Karenah Akmal sentiasa mengembirakan aku...




ini pula adalah keluarga sebahagian dari keluarga ku.. aku bersama bonda yang tercinta disamping kakak ku dan 2 orang anak lelakinya AKMAL dan AIMAN... Telatah AIMAN jugak membahagiakan aku... Gambar ini diambil pada kunjungan Bonda ku ke Kuala Lumpur sebulan yang lepas...


kerinduan aku pada mereka sangat membuak-buak... tak sabar hendaknya mahu pulang ke bumi kenyalang... jua aku rindukan suara Mr. Zaff... :P


No comments: